tisdag, juni 20

Jobb, jobb, jobb

Blä, vad det är tråkigt att jobba. Har jobbat fyra timmar idag, och tänkte jobba minst två till. Ska jobba åtta timmar på torsdag tänkte jag. Måste jobba en hel del nu, eftersom jag inte är hemma så mycket. Men jag ska väl inte klaga. Jag får ju betalt. Fast det är ganska ensamt.. Jsut nu tar jag en rast. Jag gillar att ha fria arbetstider, men det blir så mycket ansvar.

Ibland (läs: väldigt sällan) är det iofs kul. Som förut när det stod "If you penetrate a superficial blood vessel" och jag läst fel och trodde att det stod "If you penetrate a superficial blond" nånting.

Och vänner är roliga också: "Jag har inget emot att ni knullar, bara att ni gullar." Jag skulle ju inte ha nåt emot lite gullande, men det lär ju inte hända.


Jag är hemma nu. I några dagar iallafall. Vet inte riktigt avd jag ska göra på midsommar, men det pratades ju en del om en fest. Och Sara och Knuger fyller ju. Och Erik flyttar. I början av juli kan jag inte komma upp, för då fyller farfar 80 och jag ska köra upp. Så midsommar vore ju schysst om det blir nåt.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

In your face!

20 juni, 2006 23:09  
Blogger Scully säger..

gullegull

20 juni, 2006 23:15  

Skicka en kommentar

<< Home