onsdag, juni 21

FRISYR!

Guess what, guys! För första gången i mitt liv har jag en FRISYR! Inte bara långt rakt, dreads eller avklippta och urkammade dreads. Det känns bra. Frisyr och vaxade ben liksom. Nu måste jag få nån på fall.

Snart ska jag ner till Göteborg och träffa Mia. Det ska bli jättekul! Vi har inte träffats på hur länge som helst. Efter det ska jag antagligen träffa Henrik. Det ska också bli roligt, fast lite läskigt. Vi har bara träffats en gång sen det "tog slut" och det var för att jag ville ha öl. Nu ska vi umgås, och antagligen gå ut på krogen. Egentligen skulle jag ha sovit där också, men jag måste hem och övningsköra.

Men midsommar är fortfarande ett problem. Borde jag åka till Lindesberg eller ska jag stanna här och jobba och umgås med gamla vänner?

4 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

Åk hit och var i skärgården istället! ;) det verkar ändå inte bli något i linde om man läser Linas haket!

21 juni, 2006 20:21  
Blogger Ehpsson säger..

Jag vill se din nya frisyr. Finns det bilder någonstans?

22 juni, 2006 22:42  
Anonymous Anonym säger..

HAHAHAHA baby du får väl erkänna att du faktiskt inte hade problem med att få nån även med slitet hår och gullefjun-ben?

23 juni, 2006 09:21  
Blogger Marie säger..

Emma, du får se den ikväll. Det finns inga bilder. Men det ser typ ut som förut, bara inte lika slitet.

23 juni, 2006 12:40  

Skicka en kommentar

<< Home