söndag, september 2

Mitt meningslösa liv, del tjugetusen

Nu när jag väl har internet (fortfarande inte hemma hos mig alltså..) har jag ändå ingen lust att blogga. Jag verkar inte ha lust med det mesta nu för tiden. Mitt liv går mest ut på att tvingas stå ut med tiotusen myggbett och ta skit på jobbet. Det är inte så roligt.

Jag är ensam vaken, och hade helst av allt bara gått hem till mig och suttit tyst i min soffa tills nånting hände. Typ att jag blev hungrig eller så. Men så gör man inte. Man går inte bara hem sådär utan att säga till. Jag skulle förstås kunna väcka någon, men det är inte heller så snällt.

Jag har gjort ganska mycket det senaste. Typ varit på Gay Pride, på barbaque, cyklat skitlångt, badat i havet, sett solnedgångar, gått på bio, varit full, fikat, spelat poker och Wii sen jag bloggade om något vettigt sist. Jag vet inte varför, men det känns ändå som om jag aldrig gör nånting.

Men jag har iallafall lyckats ta en ball bild:

På lördag ska jag åka till Ukraina. Det ska bli kul. Skönt att inte jobba på en vecka. Det är i och för sig den sämsta veckan att inte jobba på, för det börjar en ny kille då. Han är irländsk och har stort skägg. Dessutom har jag hört att han har ett ganska vanligt namn men stavar det så man inte förstår vad det står. Typ som om jag skulle stava Mauaryeie. Det vore ju lite spännande förstås.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Shit vilken snygg bild!

03 september, 2007 01:38  
Blogger Matilda säger..

Ett alternativ till saker att göra är att åka på min inflyttningsfest! ...som jag förvisso inte vet när jag ska ha, men hyfsat snart ändå.

Ha det så kul i Ukraina och hoppas allt känns bätter efteråt!

<3

03 september, 2007 20:56  

Skicka en kommentar

<< Home