måndag, juli 2

Längta bort vs längta hem

En på jobbet kom precis tillbaka efter att ha vandrat i Spanien i en månad. Jag är sjukt avundsjuk. Han ser helt igenom lycklig ut.

I övrigt har helgen varit bra. Den började superbra med två vänner från Sverige. Vi dansade på världens skabbigaste ställe tills mitt i natten (eller snarare morgonen) och sen pratade vi tills åtta eller nåt då jag inte kunde hålla mig vaken längre. Jag hade trots allt gått upp ett dygn tidigare och jobbat hela dagen.

På lördagen gick vi till Heineken Brouwerij och fick gratis öl och en öppnare i en ful flaska, som visserligen var bra att jonglera med. Sen höll vännerna på att missa tåget till Tyskland, men lite språngmarch fixade biffen.

Dessutom har det vistats kött i mitt kök.

1 Kommentarer:

Blogger Ehpsson säger..

Åååh. Dansa hela natten!!

När jag kommer ner blir jag din housewife... eller din bitch. You chose.

02 juli, 2007 10:40  

Skicka en kommentar

<< Home