fredag, juli 13

Lite halvsmart, sådär.



Ursäkta kassa kvalitén på bilden. Jag må vara smartare än 90% av populationen, men tydligen inte tillräckligt smart för att kopiera källkod.

120 alltså. Inte fy skam när jag var tvungen att alt + tabba bort sidan en gång varannan minut för att ingen skulle se att jag inte jobbade. Lite svårt att hålla koncentrationen uppe då. Jag får nog göra om det nån gång då jag inte stressnervösar och bara vill supa mig full.

Jag har druckit varje dag i en vecka nu. Visserligen bara ett glas vin till maten för det mesta, men ändå. Äh, jag är ju ändå bara 19. Det är okej.

Förresten hann syrran först som vanligt med att skriva om vad vi har gjort. Vill ni läsa om Summerjam finns det otroligt långa utläggningar om precis allting, utom möjligtvis festivalens höjdpunkt (som tyvärr inträffade när jag var på toa) då partytysken voltade runt med vårt vindtält ned för en backe.

I övrigt var hela festivalen sjukt bra, och jag känner mig alldeles upplivad och mer nöjd med livet än jag var innan. Det är sjukt störigt att inte ha internet hemma så jag hinner skriva ordentligt om det, men se syrrans blog (jag vet inte om jag får länka för hennes nypåfunna sekretessskäl).

Anders hälsar på / bor hos mig nu ett tag. Det är kul att ha nåt att göra varje dag, även om jag fortfarande är trött sen Summerjam och sjuk dessutom. Hostar som en glaning. Men det är iallafall najs att ha folk omkring mig igen.

4 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Hälsa Anders för fan!! :D

13 juli, 2007 18:22  
Blogger Marie säger..

Han hälsar tillbaka.

15 juli, 2007 20:01  
Blogger Isa säger..

great.

22 juli, 2007 22:49  
Anonymous Anonym säger..

Jag fick 119! Darn! Du tog mig med 1 ynka point.

26 juli, 2007 14:06  

Skicka en kommentar

<< Home