söndag, september 2

Statistisk statistik

En lite spännande sak som har hänt i mitt liv det senaste är att min besökarstatistik på bloggen inte har gått ner nämnvärt fastän jag knappt har skrivit någonting på en månad.

Jag antar att det tyder på att det bara är folk som känner mig som läser min blogg, och ingen som läser den för att de tycker att den är intressant.

Man kanske måste hora ut sig för att få en bra blogg. Eller vara dryg eller känd såklart. Isåfall har jag nog hellre en dålig blogg.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

eller så beror det på att de som läser tycker att bloggen är intressant och går tillbaka i hopp om ett nytt inlägg? har lagt till en bra blogg i sina bokmärken och fortsätter kolla av bara farten för kanske har det skrivits nåt nytt?

03 september, 2007 01:37  

Skicka en kommentar

<< Home