onsdag, juni 20

Midsommar!

Snart är det midsommar och dagen till ära ska jag äta fisk för första gången på flera år. Sill och nubbe 4 life! Och Ikea 4 life också för den delen. Hur skulle jag ananrs kunna få tag på riktig svensk sill?

Kött får dock vänta ett tag. Kanske för alltid. Eller.. Vi får se.

Jag har börjat träna på gym tre gånger i veckan och simma en gång i veckan. Beach 2007, here I come! Eller snarare, det är ju kul att ha nåt att göra.. Och ännu bättre om man blir fit på köpet.

På tal om fit pratades det om HMs gamla jeansdänga Fit Sliq på jobbet för en stund sen. Det pratades även om alla som heter Jerker. Sjukt kul.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Hey! Jag ska fixa bilder till dig såklart! Jag har lite tekniskt mankemang nu men du får dem asap!

20 juni, 2007 17:28  
Anonymous Anonym säger..

Akta er för glas i sillen! Ikea drog tillbaka en massa sil eftersom två personer hittat glasbitar i den!

20 juni, 2007 21:07  
Anonymous Anonym säger..

Tack o tack för grattiset! Emman kommenderade folk hela dagen igår att gratta mig...

21 juni, 2007 09:22  

Skicka en kommentar

<< Home