tisdag, maj 22

Grattis Bloggen - nu kommer bra bokstäver

Men det var då helvete. Här hävdar blogger att den sparar alla inlägg som drafts utan att man behöver göra nåt. Jag trodde inte riktigt på det och sparade ändå, men det var tamigfan inte det minsta sparat.

Anyway, lyckan varade ju inte länge. Men en kväll iallafall. Jag borde skaffa internet.

Helgen har mestadels varit sjukt mysig. Vi har ätit middag på taket, sett solnedgången över havet och cyklat till en skog. Där gömde vi oss under en filt i ösregnet, vilket åtminstone jag tyckte var mysigt. Det var inte lika mysigt att cykla en mil hem i samma ösregn dock.

På fredag åker jag till Sverige för att fira min mormors 80-årsdag. Jag kommer inte ha så jättemycket tid att träffa folk, men på söndag är Emmas paketuppackande inplanerat (?).

Nu är Malins amerikanska hiphop-polare här på besök, men tyvärr är jag för trött för att orka vara trevlig. Det är synd för de är schyssta snubbar, som Malin skulle ha sagt.

Något avkortat inlägg mot det jag skrev först, men nu provar jag att spara igen.

Det gick inte, så jag får väl publicera det med mongotecken då. (Fast nu har jag uppdaterat med svenska bokstäver.)

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Elaka, elaka blogger! Men kul att lasa om vad som hander i alla fall! Maste erkanna att blogg.se inte heller ar sa snalla alla ganger...

Jag ska maila sa snart jag far lite mer datortid, men befarar att det inte blir forran jag ar hemma igen :(

Ha det bast!!!

22 maj, 2007 12:44  
Blogger Ehpsson säger..

ser fram emot att ses... ÄNTLIGEN!! for fuck's sake it's almost been a year!! (if you bend it a bit...)

22 maj, 2007 13:50  
Blogger Isa säger..

Jaa, du borde verkligen skaffa internet! Saknar dig. Synd att vi inte kan ses när du är i Sverige

22 maj, 2007 15:55  

Skicka en kommentar

<< Home