söndag, maj 13

Kräk-Marie goes wild

Herregud, vad bakfull jag var när jag vaknade imorse. Riktigt jävla tonårsbakfull. Spydde tre gånger gjorde jag också.

Haha, det bästa var att jag typ pratade i telefon alla tre gånger. Första gången med Tobbe, då jag bara sa "Jag tror jag måste spy, hejdå babe", la på luren och spydde. Andra gången ringde mamma samtidigt som jag spydde (fast jag svarade såklart inte, ringde upp senare istället) och tredje gången höll jag på att förklara för Mark att jag spydde när jag pratade med Tobbe, och bara mitt i "Eeh, I think i'll throw up again.. Eh, I'll call you back."

Sjukt komiskt tycker jag. Nu iallafall, det var inte lika kul att spy. Fast nu mår jag bra.

Jag var faaaaab igår, men hann inte ta några bilder. Jag gick för första gången i mitt liv (mycket sånt den här helgen) på fest alldeles ensam, utan att känna nån där eller veta om någon som ska dit. Det var ganska spännade faktiskt. Jag träffade en som brukade jobba på mitt jobb innan jag började där som tog hand om mig och presenterade mig för hennes polare. Dessutom träffade jag en som växte upp 200 meter från där jag växte upp och gick i en parallellklass till Malin på gymnasiet. Vi bokade in en fika, men tog inte varandras nummer. Smarto.

När schlagerfestivalen, som jag i ärlighetens namn inte såg så mycket av, var slut, gick jag till Korsakov med Calle plus syskon, Magnus och Erik. Sen gick jag, Magnus och Erik hem till Erik och hade efterfest och spelade Wii-tennis. Det var roligare än jag trodde, men ganska svårt. Jag somnade med kläder, örhängen och allting på och vaknade upp efter några timmar och insåg att Magnus hade fått sova på två stolar för att jag tog madrassen.

När jag gick hem i strumplästen med en sko i varje hand cyklade två holländska skrattande tanter förbi mig och frågade om det hade varit en hård natt och sa nånting om att dansa och dricka för mycket. När jag bara log som svar skrattade de ännu mer och frågade om det hade vart en leuk natt. Jag gillar holländska medelålders tanter.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Det låter som att det blev sjukt mycket bättre än vad det hade kunnat bli...

13 maj, 2007 20:57  
Blogger Malin säger..

jag vill festa mer med kräk-marie!! jag lyckas alltid missa henne på nåt vis men hon verkar asrolig.

13 maj, 2007 23:22  
Blogger Isa säger..

Håller med Malin! Jag vill oxå festa med kräk-Marie

14 maj, 2007 08:43  
Blogger Marie säger..

Kräk-Marie finns bara när hon känner sig såpass obekväm att hon måste dricka tills hon spyr.

14 maj, 2007 15:31  
Blogger Isa säger..

Om vi klär av dig naken då? Då måste du ju bli obekväm.


;)

14 maj, 2007 18:05  

Skicka en kommentar

<< Home