lördag, juni 23

Uuäääaaaahh

Jag är bakfull på nubbe.

Och jag har ätit sill och gravad lax. Det är ganska stort. Vi hade planerat att vara utomhus och till och med satt upp ett partytält i en park, men det regnade helt otroligt mycket, så vi stannade inne. Självklart slutade det regna när vi väl hade gått in.

Jag blev jättefull. Det var faktiskt förvånansvärt längesen sist. Schlagerfestivalen skulle jag tro. Då var jag i och för sig full like a kastrull (som vi för övrigt såg igår. Strålande!).

Nu regnar det igen, och jag ska ut och köpa födelsedagspresent till en på jobbet som har barbeque ikväll. Så jag antar att jag ska bli full igen. Men först ska jag hem och kolla på TV en stund tror jag. Inte för att jag har nån TV, men jag har laddat ner. Inte för att jag har internet heller, men jag har gått iväg med min dator och snyltat på andras.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home