fredag, september 7

Ukraina nästa.

Det har varit sjukt stressigt på jobbet det senaste, så jag har inte kunnat blogga någonting.

Sedan sist har jag firat ett år i Holland. Jag gjorde ingenting speciellt alls. Dock har jag blivit ganska holländsk det senaste året. Jag äter till exempel tosti's och stroopwafels nästan dagligen, cyklar kilometervis hela tiden och dricker Heineken tills jag spyr.

Med det sagt vill jag även tillägga att jag har haft två vita veckor, efter alldeles för mycket drickande, (till och med word verificationen är SPY) med slut så fort jag kommer till Ukraina.

För just det - imorgon bitti ska jag gå upp 04.30 och åka till Ukraina med Tobbe. Vi ska till Tjernobyl och bli strålade, Kiev, Odessa och Yalta för att glassa. Jag är sjukt pepp och lovar att ta många bilder. Det är min första semester i år, och den kommer inte en dag för tidigt.

Utöver det har jag även börjat leta lägenhet tillsammans med fyra andra skandinaviska tjejer, och eventuellt nån till. Det finns en lägenhet som vi vill ha så sjuuuuukt mycket. Vi får svar nån gång nästa vecka, så jag kan säga mer när jag kommer hem igen. Jag är trött på mitt lilla råtthål, och vill bo i lyx a la Beverly Hills.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home