söndag, oktober 28

Bakfylla is the shit

Jag och mina vänner är bakfulla:



Igår var vi på halloweenfest med krav på utklädning. De allra flesta hade lagt ner massor av tid och arbete på sin dräkt, och den ena var värre än den andra. Det var en hel del politiskt inkorrekta klädnader, vilket enligt mig gör det ännu roligare.

Här är jag:



Det där gjorde så sjukt jävla ont att ta bort. Jag har fortfarande ont i höftbenen.

Fler bilder kommer. Jag hade tydligen ingen mer bild på mig själv.

Uppdatering:

Här är den bästa bilden på min kostym:

4 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

What and why?

28 oktober, 2007 17:20  
Blogger Matilda säger..

Yeay!!

29 oktober, 2007 09:47  
Blogger Matilda säger..

Fast det jag skulle skriva var egentligen "Sådana trosor har jag också!" Och faktum är att jag hade på mig dem samma dag, haha!

29 oktober, 2007 10:29  
Blogger Marie säger..

Lääääskigt!

29 oktober, 2007 12:54  

Skicka en kommentar

<< Home