lördag, oktober 13

Nattens eskapader

Nu sitter jag här och fyllesurfar, fastän jag inte ens är full. Jag har precis kommit hem från en sjukt tråkig och konstig fest, där jag bara drack en öl. Det var mer som en liten samling i vardagsrummet hemma hos någon jag inte känner. Det enda jag hade hört innan var att det var nån snygg, dansk kille från Rietveld som hade födelsedagsparty, och att han hade messat ut inbjudningar till hela sin telefonbok (inklusive en vän till mig).

Jag förväntade mig något massivt, i stil med min kusins riva-sönder-parketten-fester, men istället cyklade vi en timme rakt ut i ingenstans och lekte med magneter. Inget fel med det, men det var lite synd när jag hade väntat mig något annat.

Imorgon ska jag flytta mina grejer till irländaren på jobbet. Jag ska bara flytta en eller två väskor tror jag, så får jag se om jag hittar något annat ställe dit jag kan flytta resten av mina grejer sen. Irländaren bor med sin skotska flickvän och ett par till, killen från Brazilien och tjejen spansk. De har ett pyttelitet rum (ingen mer 160-säng för mig inte) som jag kan hyra tills jag hittar något eget/annat ställe att bo på.

Det blir nog bra tror jag. De är sjukt trevliga, men röker inne..

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home