fredag, oktober 19

Jag har världens bästa hem!

Jag har typ ingen som helst tid att blogga (Tacka gudarna för eget hem! Nu kan jag skaffa eget internet!) men en snabb uppdatering:

Jag har en lägenhet, som är den allra bästa lägenheten i hela världen. Jag älskar min lägenhet. Dock har jag bara varit i den en gång i typ en halvtimme, och då var det hantverkare där. Och snordyr är den också, men det gör mig ingenting.

Jag ska bo med en svensk tjej som går på konsthögskola (fancy det där lät då..) och en ganska så stor rosa gris vid namn Stina. Hon går att sitta på. Jag ska flytta in på måndag, och Rora och Stina flyttade in idag.

Om trekvart (en kvarts "jobb" och en halvtimmes sjuhelvetes cykling till tågstationen) åker jag till Tyskland för att fira inflyttningsfest för partytysken. Jag och Malin har världens tuffaste tröjor och sjukt mycket neon-accessoarer. Återkommer kanske med bilder efter helgen.

Idag är jag jättebakfull, för igår var vi ute med jobbet och jag drack typ minst 10 glas dåligt vitt vin. imorse spydde jag och jag mår fortfarande illa. Det ska bli bra att äta middag på tåget.

Uppdaterat 14 november:
Okej då, bättre sent än aldrig. Här är bilderna från partytyskens inflyttningsfest.


Partytyskens dörrskylt


Min och Malins outfit för kvällen.


Partytysken laddar upp inför kvällens stundande fest.


Syskonen laddar också upp.


Kylskåpet laddas även det upp.


PoserMalin kan inte hålla sig borta från spegeln.


Den obligatoriska knarkburken.


Vilken hållning!


Malin är full.


Tysken med koll och de svenska flickorna.


Bordet under kvällen.


Bästa bakfyllebilden ever.

4 Kommentarer:

Blogger Ehpsson säger..

Way to go!!

20 oktober, 2007 15:28  
Blogger Ehpsson säger..

Förresten. Jag har tänkt på det här hela kvällen: gris??! Som i en riktig gris som går runt och grymtar och gräver i saker? Eller som i prydnadsgrejj?

22 oktober, 2007 10:35  
Blogger Marie säger..

ha, den du. det vår du veta när du hälsar på. eller när vi dödar den.

24 oktober, 2007 16:26  
Blogger Ehpsson säger..

Ååååh. Du det kanske blir mer snart än det tror, om saker går vägen med mitt CSN! ;););)

24 oktober, 2007 22:27  

Skicka en kommentar

<< Home