tisdag, februari 12

Facebook dissar mig

Idag fick jag ett mail av Facebook. Kul, tänkte jag, någon har skickat ett meddelande till mig! Men icke, Facebook ville bara trycka ner mig i skorna lite. Jag kan ju inte gå omkring och tro att jag är rolig och populär. Nejdå, istället är jag bra på en öde ö, en bra morsa och antagligen kommer jag att lyckas också.

Från Facebook:
Here is what your friends think about...

... your strengths:

#2 best companion on a desert island
#3 best mother (potential)
#7 most likely to succeed

... your weaknesses:

#52 most popular
#54 funniest


Alltså är jag tråkig och opopulär, kommer bli en bitter småbarnsmorsa som kanske lyckas tjäna massa pengar också, och det vore ju praktiskt att ha mig på en öde ö, för min farsa var ju trots allt med i scouterna när han var liten. Men gå fan inte omkring och tro att folk tycker om dig.

3 Kommentarer:

Blogger Matilda säger..

Tss. Skulle man ta med sig någon man inte gillar till en öde ö?

Facebook kan gå och dö.

12 februari, 2008 14:53  
Blogger Joel Lind säger..

BitterMarre;)
Du ska inte lyssna på allt folk skriver, och framför allt inte på Facebook.

Jag hade aldrig velat bli strandad på en öde ö med dig, vara sig din far var scout eller inte. Du är alldeles för grinig!

12 februari, 2008 18:24  
Blogger Miriam säger..

Facebook suger!! Det är vad jag alltid har sagt!

15 februari, 2008 16:32  

Skicka en kommentar

<< Home