tisdag, juni 27

Kniven är tillbaka i hjärtat

Hemma från Stockholm igen. Jag ska vara hemma ändå tills sjätte eller sjunde juli. Sjukt långt. Ganska skönt, fast samtidigt tråkigt. Det är inte så många som är kvar i Uddevalla över sommaren verkar det som. De flesta jobbar nånstans.

På tal om jobb, så har jag kanske fått ett jobb av nån portugis, via farsan. 2000 pund!! Direkt från honom, så att jag får en annan arbetsgivare dessutom. Jeehaa!! Iofs kan inte jag göra allt jobb, så pappa får göra en del, och får således en del av pengarna, men ändå. Det är i höst dessutom, så jag kan överleva i Amsterdam! Yeeees! Mitt liv lever räkmacka till slut. Om jag får jobbet vill säga. Det är inte säkert än.

Det gick bra hos polisen, tror jag. Nu är det iallafall anmält, och vi kan inte göra så mycket mer för tillfället. Det känns ändå som om nånting kommer hända nu. Vet dock inte vad. För oroliga syskon kan det tilläggas att inget har hänt med mig. Jag har bara följt med till polisen och anmält båda gångerna.

Jag var visst inte så dissad ändå. Träffade Anders och Krille innan mitt tåg gick idag. Anders var barnaglad över sin nyinköpta skateboard. Som Henrik sa en gång: "Jag övertolkar som en fjortonårig bimbo." En av de två riktigt klockrena grejerna han har kläckt ur sig. Förresten träffade jag honom inte när jag var i Göteborg. Vet inte om jag har skrivit det. Jag var hos polisen istället. Ska träffa honom nån annan gång.

I'm in love with your brother
what's his name?
I thought I'd come by
to see him again
when you two danced
oh what a dance
when you two laughed
oh what a laugh
has he mentioned my age love?
or is he more into young girls with dyed black hair?
I'm in love with your brother
I thought I'd come by

3 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

The Knife-länken funkar inte. Just so u know.
Saknar dig redan!

27 juni, 2006 12:09  
Anonymous Anonym säger..

Knife!

27 juni, 2006 18:09  
Blogger Marie säger..

Nu funkar länken..

28 juni, 2006 15:15  

Skicka en kommentar

<< Home