måndag, juni 25

Yes!

You Should Date A Swede!

You're a romantic, albeit an understated and practical one. It's more about a steady partnership for you, not unrestrained falling. Your Swede will give you the unwavering love you crave,while making up some mean pancakes and meatballs on the side!

Which Foreign Guy Should You Date?


(Haha, word verification är awxul. Lite som awful, som är lite som jag ser ut tydligen. Det första någon sa till mig idag var "Oj, var det en hård helg?". Det värsta är att den var ganska lugn.)

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Ååh, vad tråkigt! I should also date a swede!
Uppenbarligen har vi samma smak Marie. Ha, ha!
Fast på riktigt borde jag nog dejta en ryss-chilenare, eller möjligtvis en amerikansk polack. ;)

26 juni, 2007 12:23  
Blogger Marie säger..

HAHA, varför?

26 juni, 2007 17:10  
Anonymous Anonym säger..

tiiihiiiii. jag tror jag förstår polalalalalacken. har han möjligtvis ett rocknamn?

26 juni, 2007 23:08  

Skicka en kommentar

<< Home