torsdag, november 1

Att träffa föräldrar

Tobbes mamma är här och hälsar på, och efter att ha varit ihop i över ett år, och fortfarande inte träffat henne, var jag mer än lovligt nervös igår kväll.

Efter många om och men och missförståd träffade jag henne inte förrän vid tio på kvällen, då hon precis var på väg att gå och lägga sig.

Vi tog ihand, jag gav Tobbe ett täcke som hon skulle låna av mig, och hon gick och la sig. Hon var mycket kortare än jag hade väntat mig och hade blöta händer.

Det var ju inte så farligt. Värre blir det ikväll då vi måste prata.

2 Kommentarer:

Blogger Ehpsson säger..

Ååååhåååå! Hur gick pratandet?
Jag tycker sånt där är läskigt. Iiieek. Typ. Men sen är ju jag alldeles för nevrotisk för mitt eget bästa.

05 november, 2007 09:56  
Blogger Marie säger..

Det gick väl ganska bra, men vi är inte bästa kompisar.

05 november, 2007 13:00  

Skicka en kommentar

<< Home