onsdag, juni 28

Tobbe made my night

Inatt drömde jag att jag var på fest hos Malin, och var sådär grinig som bara jag kan vara. Malin blev jättearg på mig och tvingade mig att klättra upp på ett loft. Sen gick hon iväg och jag gick ner till festen igen. Där satt Tobbe (Malins) och hade skaffat stora, blonda dreads, i nån utstående page-frisyr. Han skrattade åt mig och så blev jag glad. Galet.

Idag fyller Anders 18. Grattis grattis. Hoppas han blir firad. I regel glömmer folk (som inte är min familj) bort min födelsedag, och så var det på min 18-årsdag också. Jag försökte umgås med typ alla jag känner, men eftersom ingen ville gick jag hem och jobbade.

Det verkar som om flygbiljetterna till och från Summerjam kommer gå på runt 2000 spänn. Inte så roligt. Jag funderar på om man skulle lifta hem, men jag antar att Micke inte vill det. Han har ju blivit vuxen. Det är ingen annan som vill möta upp mig i Köln, och lifta hem med mig?

5 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

Miss yo baby

28 juni, 2006 21:56  
Anonymous Anonym säger..

WHAT!? Visst e jag vuxen, men det betyder ju inte att jag inte vill lifta, det e ju fett kul. Men jag vill gärna komma hem lagom tills att jobbet börjar igen, tvivlar på att chefen har så stor förståelse för dåligt flyt på tyska vägar...
Och dessutom löste det sig ju med biljetterna, tack vare Ryanairs mystiska prissänkning(!).

30 juni, 2006 21:16  
Anonymous Anonym säger..

Ja, jag vet. Skrev inlägget innan jag hade snackat med dig. Tänkte att eftersom du inte ville sova på Nils Ericsson så kanske du inte vill lifta heller. ;)

30 juni, 2006 22:20  
Blogger Scully säger..

vafan har du för jävla konstig bild?

01 juli, 2006 00:41  
Blogger Marie säger..

det är en taklampa från en tågstation i kroatien, upp och ner.

02 juli, 2006 10:36  

Skicka en kommentar

<< Home