tisdag, februari 27

Marie goes super-superficial.

I think I got the funniest e-mail EVER today!

Att det börjar med "yyoooo Marrrrriie!" är ju bara det helt klockrent. Sen fortsätter det med lite allmänt söta och roliga saker, och sen, det bästa av allt: "New white shoe -> oohhh dam, thats something i wanna see!!! what kinda of shoes?!!! i loves shoes".



Fast, haha, det är väl inte det bästa att fråga mig om man inte vill ha tons of ordbajs. Jag menar, hur kan jag INTE skriva en halv roman om mina nya SUPERSÖTA vita adidas-sneakers, med mintgröna silkessnören, mintgrön sula och mintgrönt märke bak? I just LOVE them!! Jag tycker mer och mer om dem ju mer jag tittar på dem. Jag kände mig snyggast på hela jobbet och bara gled omkring hela dagen.

Jag känner mig i och för sig ganska ofta som bland de snyggare på jobbet (inte så svårt att bräcka massa medelåldringar) men idag, eller allra mest igår när jag provade outfiten, var jag HET! Jag till och med skrev "I would SO fuck myself right now!" på MSN.



Från gårdagens posing session. Tyvärr dog batteriet innan jag fick en bra bild. Men MAN, I've got killer hips!

Om tonårsjag (ja, jag vet att jag fortfarande är tonåring, och HETARE ÄN DU NÅNSING KOMMER BLI IGEN - in your face! ;) hade sett mig skriva det här hade jag varit förfärad. Om jag dessutom hade vetat att jag just nu skulle sjunga med till sexistisk hiphop och ha på mig så tajta byxor att jag knappt kan andas hade jag väl skjutit mig på fläcken. Men ta dig i brasan, tonårsjag, JAG GILLAR ATT VARA YTLIG!

Och haha, det här måste vara det ytligaste och roligaste jag har sett mig själv skriva. I blame the fashionmuslimettes.

7 Kommentarer:

Blogger ?? säger..

Whhhoooooaa! Finally! and the Mint Green lacessss! holy shit and i gotta take an aspirine!

27 februari, 2007 21:42  
Anonymous Anonym säger..

Jag har alltid tyckt att du varit het Marie!

28 februari, 2007 00:42  
Blogger Ehpsson säger..

yäh marie!
jag känner igen mig, så otroligt mycket i detta inlägget att jag satt och skrattade högt för mig själv när jag läste det. okej, jag kanske inte var politiska hiphop-tjejen. men jag trodde då inte när jag var 15 att jag skulle börja köpa pumps och leta babydollklänningar. tjiiiiihihihiiii får man.
you look hot as hell
and i need a diet before i go to amsterdam.

28 februari, 2007 07:40  
Blogger Isa säger..

cutie, as always!

28 februari, 2007 17:37  
Blogger Marie säger..

Anonyma kärleksbrev ROCCCCCKKKKKKSSSSS!

Först tänkte jag Joel, men det är väl allmänt känt att Joel tycker att jag är het, så han behöver ju inte vara anonym. Sen tänkte jag nån av grabbarna från Örebro/Linde, men de hatar ju min blogg. Så Daniel, Sebastian?

28 februari, 2007 19:19  
Blogger Isa säger..

tänkte oxå örebro-gang först, men kom till samma slutsats som det. Vem är daniel och sebastian :o

28 februari, 2007 21:39  
Blogger Marie säger..

De gick i min klass pa gymnasiet.

01 mars, 2007 16:53  

Skicka en kommentar

<< Home