lördag, februari 10

Kräk-Marie

Fullis-Marie har blivit några dimensioner fullare, och eskalerat till Kräk-Marie.

Det började med att jag kollade på en från jobbet när han dj:ade på Club 8, och drack tre öl. Det var helt okej, långt över förväntan. Jag gillar egentligen inte alls drum n base, men det här var faktiskt inte alls så farligt. Det hade vart nån tävling med typ 5000 pers som hade skickat in bidrag, och de fem bästa spelade igår.

Egentligen kände jag för att dra hem ganska snart efter det, men Malin messade och sa att hon hade massa sprit, och att jag skulle feel free att dricka den. Så vi drog till en fest och drack sjukt mycket sprit. Det var gaaaalet!

Jag spydde massor i slutet, och ännu mer när jag kom hem. Mitt i allt ringde Arvid och sa att han inte hade fått tag på sina polare, och alltså inte hade nån stans att sova, men det var jag alldeles för full för att förstå, så jag bara gick och la mig. Stackars Arvid åkte runt på spårvagnarna så länge han kunde, och sov sen två timmar i en trappuppgång. Jag har fruktansvärt dåligt samvete.

Fast det var faktiskt inte bara mitt fel. Arvid hade inga pengar på mobilen, och hans polare ringde inte som de hade sagt. Jag trodde hela tiden att Arvid var hos dem, och när han ringde trodde jag också att han var där, men att han hellre ville sova hos mig. Och det hade varit sjukt jobbigt eftersom de bor ganska långt från mig och spårvagnarna hade slutat gå. Så jag trodde helt enkelt att han stannade kvar där. Men så var det ju inte riktigt..

Jag har också dåligt samvete för att Tobbe fick ta hand om fyllekräkande mig. Malin kan gott ha det, då det var hon som söp ner mig. Som amn bäddar får man ligga, you know. ;)

Gud, det var sjukt längesen jag var så full.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

HAHAHAHAHA!

Det är med andra ord säkrast att se till att man får sovplats hos Matilda om man får för sig att hälsa på!?
Jävlar Marie, jag tycker synd om Arvid, och jag har inte ens träffat karln!

11 februari, 2007 00:51  
Blogger Matilda säger..

Jag tycker synd om Marie ocksa!!!

12 februari, 2007 17:25  
Blogger Marie säger..

Tack! Och idag sa Mark att han hade träffat Arvid senare på natten och frågat vart jag var och så, så Arvid hade ju bara kunnat säga till honom att han hade tappat bort mig, men det gjorde han inte. Så nu är det ännu mer hans fel. ;)

12 februari, 2007 18:03  

Skicka en kommentar

<< Home