torsdag, februari 15

Sweetest girlfriend ever

Eftersom Malin postade en bildserie från sin Alla hjärtans dag kan ju inte jag vara sämre. Jag har aldrig ansträngt mig såhär mycket för en så kommersialiserad och överskattad dag, men det var jättemysigt. Om inte berget kommer till Mohammed får Mohammed gå till berget eller hur det nu var tänkte jag och satte igång.

Det är inte lätt att baka sockerkaka i Holland. Det är näst intill omöjligt att få tag på ingridienser. Till slut fick jag engelskt bakpulver av en på jobbet. Thanks Mark!



Och jag har ju ingen elvisp..



Och inget som helst form av mått utom vanliga dricksglas.



Men jag har en söt kakform som man kan skriva bokstäver med smör i.



Dock har jag bara en gasugn. Jag hade aldig ens sett någon innan jag flyttade hit..



Vilket innebar att jag inte var bäst i världen på att få en jämn temperatur.



Rufsig i håret av ansträngningarna tjuvsmakade jag innan Tobbe kom, och den var långt över förväntan!



Fast lite bränd i botten.



Jag lagade dessutom en ganska nice middag. Efter det såg vi Ratatat, som var sjukt mycket bättre än jag trodde. Det var jätteroligt, jag dansade mig svettig och Tobbe var sötast i världen.

Summan av kardemumman är att det lätt var min bästa Alla hjärtans dag, och jag är sjukt nöjd, kär och glad.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Alla hjärtans dag struntar jag fullständigt i, men mattan! OjOjOj!

17 februari, 2007 20:20  
Blogger Marie säger..

Visst är den snygg!! Det är en elefanthud i fuskpäls. Genialt!

18 februari, 2007 18:12  

Skicka en kommentar

<< Home