söndag, februari 18

A tribute to Uddevalla

Jag säger hela tiden hur mycket jag hatar Uddevalla, och hur jag aldrig vill tillbaka dit igen, men efter diverse kontroverser om staden idag, måste jag bara så ett slag för Uddevalla - Vi skapar god livskvalitet. Det är faktiskt sjukt vackert, nära till havet, Göteborg, schyssta berg och Norge. Kan det bli bättre?



Lelången, gamla tågbanan.


Vägen hem från gymnasiet varje dag.


Highway by night.


Jag i min gamla stil, med pösiga byxor och stora dreads.


Gud vad jag saknar snö!


Och längdskidor på Herrestad med farsan.


Eller kanot vid Rävön med farsan.


Barkbåt i Bäveån. Gosh, nostalgi!


Också Bäveån. Sjukt vacker å faktiskt.

4 Kommentarer:

Blogger Ehpsson säger..

nawwwww. uddevalla.
mina föräldrar håller ju på att flytta därifrån... så jag blir halvt varbergsbo nu.

18 februari, 2007 23:11  
Blogger Marie säger..

du får säkert bo hos min mamma precis när du vill!

18 februari, 2007 23:25  
Blogger Malin säger..

AWWWWWW!

19 februari, 2007 16:53  
Anonymous Anonym säger..

jag blev helt nostalgifi-nånting av bilderna. grymt snygga.

19 februari, 2007 17:22  

Skicka en kommentar

<< Home