onsdag, februari 7

Fullis-Marie

OMG, att gå ut och ta en öl innebar ju inte riktigt att gå ut och ta EN öl. Jag drack minst, och då drack jag ändå sex-sju öl och en tequila. Var GANSKA full. De två jag var ute med missade sista tramen hem, och var tvugna att sova hos mig, men när vi hoppade av tramen utanför mig försvann en av dem. Vi har ringt i princip tills nu, då jag precis såg honom på kontoret.

Det var inte särskilt kul att gå upp imorse direkt. Jag har varit bakis som fan, och min tränares tåg var försenat, så jag fick spendera första halvtimmen med chefen. Lagom roligt. Tränaren är chill dock. "Yeah, they're fun guys.. Sometimes a bit to fun though. But as long as you get home before 3am it's okey. ;)". (Självklart sa han smiley efteråt. Eller inte. Men han log.)

Nu har jag rast. Det blir mycket vatten drucket.

Tobbe och Malin är tillbaka i Amsterdam! Jaaaa! ;)

2 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

Haha sweet!! Bakis på jobbet är en klassiker :)

Det är najs att vara tillbaka.

07 februari, 2007 14:02  
Anonymous Anonym säger..

Haha! Det later som att ni hade kul nar ni val var ute i alla fal...

07 februari, 2007 17:23  

Skicka en kommentar

<< Home