söndag, juli 2

Dags för kuggning..

Uppkörning imorgon. Jag vill inte! Det känns som om jag kommer köra sjukt myket sämre än jag brukar, glömma bort allt och fetkugga, för att sen inte få nån ny uppkörningstid förrän i september. Blääää...

Snart ska jag ut och bada i havet och grilla på stranden. Jag har kommit på att jag visst gillar västkusten ibland. Iallafall när det är fint väder. Jag har äntligen lyckats komma in i hemma-på-sommarlovet-rytmen, mest tack vare att Miriam styr upp aktiviteter med de få som är kvar i stan. Det är inte lika fruktansvärt att vara hemma längre.

Igår firade hela släkten (utom Micke och en kusin) farfars 80-årsdag. Vi åkte kanalbåt på Göta Kanal och avslutade med en middag i Töreboda. Gick förvånansvärt smärtfritt, trots att farfar har blivit sjukt blödig. Det verkar iallafall vara slut på 20 besticks-episoderna, och det är ju skönt. Det var inte ens så sträng dresscode den här gången. Farfar hade en enorm mörkrosa t-shirt på sig! Haha

Jag hade tänkt att överraska pappa genom att kidnappa honom på hans födelsedag imorgon och köra ut till en sjö och paddla kanot, förutsatt att jag lyckas med uppkörningen. Uppenbarligen tänkte farsan på precis samma sak, och frågade mig idag om vi inte kan ta en paddeltur imorgon. Överraskningsmoment förstört, och jag blir ingen underbar dotter iallafall. Men men. Jag slipper ju iallafall den lilla pressen på att lyckas med uppkörningen.

4 Kommentarer:

Blogger Ehpsson säger..

ååååh. ni leker och jag sliter! p_q
om du får ditt körkort är ni välkomna ut till morlanda, förutsatt att jag är ensam. så kan vi bada.

02 juli, 2006 17:29  
Blogger Malin säger..

du, jag håller tummarna!!!!!!

surt att pappa förstörde överraskningen, men berätta att du hade tänkt det ändå :)

02 juli, 2006 18:13  
Blogger Marie säger..

KÖRKORT!!

03 juli, 2006 12:00  
Anonymous Anonym säger..

du är fina dottern ändå baby!
så glad för din skull med körkort och allt! Stolt över dig!
kärlek

03 juli, 2006 23:38  

Skicka en kommentar

<< Home