söndag, augusti 20

Bakis, bakis..

Igår var det fest hos Miriam. Idag är jag bakis. Om en halvtimme ska jag åka till Lindesberg.

Festen var kul. Det kom inte så mycket folk som jag hade trott, men det var roligt att träffa alla igen efter sommaren. Många var det nog sista gången jag träffade innan jag flyttar till Amsterdam. Kom på min avskedsfest 1 september!

Miriams lägenhet var pyntad med ljusslingor, ballonger och discokula och var hur mysig som helst. Vi dansade till Missy Elliot och var allmänt snygga. Miriam är HET när hon dansar.

På vägen hem hittade jag och Karin en halvskrotad cykel som vi böjde till lite och cyklade hem på. Det var väldigt skönt att bara kunna dumpa den när jag kom till en för brant backe, och sen gå resten av vägen.

7 Kommentarer:

Blogger rastamicke säger..

yoyo, bloggen fick lite CPR eller?? hjärt-lungräddning alltså om du inte följer cityakuten... :)

Askul om du kommer upp och hänger med på festen på fre!

kräm

20 augusti, 2006 14:44  
Blogger Scully säger..

det skulle vara roligt om du kom upp. kommer ju dröja år och dar innan vi kan ses annars. :(

20 augusti, 2006 18:52  
Blogger Malin säger..

Ska kolla på din lägenhet ikväll, håll tummarna. Han hade andra som kollade också sa han. Har du sagt att ni är två? Ska jag berätta det?

21 augusti, 2006 10:02  
Blogger Scully säger..

Hoppas du får igång internet så du kan bloooogga lite

22 augusti, 2006 11:34  
Blogger Scully säger..

Jag vet att du är online för du kommenterar mickes blogg!! Skriv då för saaatan! Jag har inget annat kul att göra såhäri skoltider

23 augusti, 2006 11:52  
Blogger Marie säger..

Jag kan bara vara ute på internet korta stunder. Anders internet har pajat och jag är bara hos Isak ibland.

23 augusti, 2006 15:31  
Blogger Scully säger..

oh. Öh, jag vill gärna veta hur det blir o sådär.. när du vet

23 augusti, 2006 16:32  

Skicka en kommentar

<< Home