söndag, juli 30

Fest, flirt och fylla..

.. hade det ju varit kul om man kunde få.

Ännu en gång är jag hemma bara några få dagar. Fast på tisdag ska jag till Hjältevad, den enda riktiga platsen att vara på när det är sommar. Där kommer det vara slappt, fint och släktbråk som vanligt. Ah, sommar. Fast jag måste nog jobba lite när jag är där..

I helgen var jag på Krokstrandsfestivalen, och jobbade som Joels assistent. Han är producent för festivalen. Jag fick öl och kaffe på festivalens bekostnad, och mat av Joel. Lätt schysstaste festivaljobbet jag har haft. Det enda jag behövde göra var att kolla på alla banden på Lilla Scenen (ve och fasa! ;) och hämta lite grejer då och då. Joel var min sugardaddy med allt som hör därtill. Och jag fick bo hos Miriam, tack så mycket!

Guvernor Andy flirtade massor med mig från scenen och frågade till och med om jag ville sjunga med honom. SJälvklart bangade jag. Sen hoppade han ner och dansade vid mig, och sen hade vi ögonkontakt typ halva konserten. Han må vara över 30, men han är iallafall kändis.

Jag har planer på att jag och Matilda ska ha världens jävla brakfest innan vi flyr landet. Jag tänker mig en schysst lokal med scen där Albin Balthazar, Kolportörerna och Kapten Röd ska spela, och sen komma ner och festa med alla. Jag träffade dem på festivalen, och Albin är sjukt på, Kolportöterna går att fixa, men Kapten Röd är antagligen tveksam. Har inte snackat med honom än, men han brukar tydligen ta fett gage. Men iallafall måste jag hitta en bra lokal, och se till så att folk kommer. Preliminärt datum är 1 september. (Malin, när är The Slackers?)

Jag är sjukt jävla sällskapssjuk.

4 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

Dä ska nog gå bra skaruse. Med lägenhet o så.
Tobbe säger att squatters kan vara hederliga människor också, så ni kan fundera på't.

31 juli, 2006 10:21  
Blogger rastamicke säger..

Guvernören är inte bara 30, lägg till en 10-15 år... ;)

Ey, 1a september ska morsan opereras. Jag kommer ju hem från Lkp för att hjälpa henne efteråt... du är ju i stan, vore schysst om du inte flängde runt på en massa fester utan hjälpte till lite...

31 juli, 2006 11:09  
Blogger Marie säger..

Morsan opereras 30 augusti, och sen ligger hon antagligen på sjukhuset några dagar..

31 juli, 2006 11:40  
Blogger Scully säger..

Jag kommer fett!

31 juli, 2006 12:47  

Skicka en kommentar

<< Home