söndag, augusti 6

Hjältevad, bland hjältar och troll.

Nu är jag hemma från Hjältevad. Det har varit hur skönt som helst. Jag har gått upp runt halv två, två varje dag och bara slappat. Det har inte ens vart så många släktbråk. Kusinerna har växt upp. ;)

Det har varit precis som vanligt. Vi har badat, kollat på TV, spelat rollspel och varit på den obligatoriska infödingsfesten. Där spelade vi poker och lyssnade på hög techno. Dock inget ragg i år. Skönt. Om jag ska ha nåt ragg ska det vara någon annan.

Nu måste jag städa mitt rum. Det ser ut som FAN här. Jag hatar när det är äckligt. (Som om jag kommer få tummen ur och städa iallafall..)

Anders ringde idag. Jag skrev brev till honom från Hjältevad. Vi snackade i 45 minuter eller nåt. Hoppas han ska på Emmaboda.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

SPELADE DU ROLLSPEL, w00t w00t!

06 augusti, 2006 19:58  
Blogger Marie säger..

haha. jag är också en nörd, innerst inne.

06 augusti, 2006 20:25  
Blogger Scully säger..

vad händer med den där som vi snackade om... ?

07 augusti, 2006 00:46  
Blogger Marie säger..

Hmm, jag är inte helt säker på vem du menar, men jag skulle nog säga att jag hoppas på för mycket. Men man ska aldrig säga aldrig. Och får jag chansen säger jag nog inte ens nej.

07 augusti, 2006 01:08  
Blogger Malin säger..

Awwww Hjältevad!

07 augusti, 2006 10:05  

Skicka en kommentar

<< Home