tisdag, juli 4

Holy fuck, vilken kille!

Nu har jag stressat mig galen för att vara klar tills kvart i, då Oskar skulle ha kommit och hämtat mig. Jag blev klar fem i. Han är fortfarande inte här.

Idag var jag på massage. Det var ta mig tusan det bästa jag har gjort på länge. Så sjukt skönt. Massage-killen övertalade mig att boka en till tid så fort han kommer tillbaka från semestern. Han verkade vilja träffa mig igen. Det skulle ju vara nåt alltså. En massage-kille. Snygg var han dessutom. Och trevlig. Vad mer kan man begära?

Jag är klar med den holländska boken! Så skönt. Då är det bara den tyska och kanske den portugisiska kvar då, och sen är jag arbetslös igen. :)

Det verkar som om jag och Matilda har fått en lägenhet i Amsterdam. En av min syrras polare (Ska-Alex för invigda) har ett rum ledigt i sin lägenhet, som vi kan dela på. Han ska snacka med sin landlady ikväll, och om hon går med på det flyttar vi in i slutet av september. Halleluja! Jag älskar räkmackor!

2 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

Go for him ;)
Ska ni dela på ett rum? Blir inte det lite jobbigt? Jag skulle typ slå ihjäl vem som helst om jag var tvungen att dela rum flera månader! ^^

04 juli, 2006 21:27  
Blogger Marie säger..

Jo, men det är ett stort rum, och vi tänker kolla efter en annan lägenhet när vi bor där nere. Och antagligen dela av rummet med typ en bokhylla eller ett draperi eller nåt. Jag har delat rum under halva min uppväxt, det är inte så farligt.. Fast självklart kommer det bli jobbigt.

05 juli, 2006 11:00  

Skicka en kommentar

<< Home