onsdag, juli 26

There's nothing better in the whole wide world..

Nu är jag hemma igen. men bara för en dag. Imorgon bär det av till Krokstrandsfestivalen, där jag ska vara producentassistent åt Joel. Sen senast har jag varit på Summerjam, Europas största reggaefestival och på roadtrip med världens bästa Isa, Anders, Isak och Aleksi.

Summerjam var helt underbart. Syskonen, jag älskar er. Jag orkar inte skriva nåt om det, men Micke har skrivit bra om det här.

Roadtripen var också riktigt rolig, trots att vi bråkade om det mesta för det mesta. Men det fanns en del sjukt mysiga stunder också, som till exempel när vi satt i en tysk skog, hade tänt en brasa och Anders spelade gitarr och sjöng. Han spelade min favvo-låt helt utan att jag bad om det också.

Vi åkte alltså först till Malmö, sen till Köpenhamn, Berlin och Prag. Vi hade inte tid till så många utekvällar, för det tog längre tid att köra än vi hade räknat med, men det gjorde inte så mycket. En utekväll i Prag blev det iallafall. Dessutom har vi varit på tortyrmuséet, kollat på en by från andra världskriget dit de skickade folk innan de åkte till koncentrationsläger, gått på Tivoli i Köpenhamn, sovit med en karavan zigienare, mutat den tjeckiska polisen och åkt sjukt mycket bil.

Jag har kört runt 300 mil på en vecka. Det vill jag nog inte göra igen. Nästa gång får en till ha skaffat körkort, okej?

Det känns ganska konstigt att vara hemma igen, efter att ha gjort så mycket annat ett tag. Jag saknar mina vänner.

Sen senast har jag också fått höra att jag kör bil med kirurgisk precision och att jag suger kuk jävligt bra. Inte fy skam.

5 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

WOW! i mina glansdagar var jag också bra på kuksugning men det har liksom stagnerat det sista, och så sent som i helgen fick jag höra "jag skulle aldrig våga åka bil med dig".

Älskar dig med.

26 juli, 2006 16:23  
Blogger Marie säger..

haha

26 juli, 2006 17:01  
Blogger rastamicke säger..

ööh, vissa saker vill man inte höra om sin babysis... ;p

Lova ya too!

26 juli, 2006 20:34  
Blogger Marie säger..

haha igen! läser du får du skylla dig själv! ;)

26 juli, 2006 20:40  
Anonymous Anonym säger..

Det var skitkul!


Måste göra om det. Men nästa gång har jag tagit körkort.

27 juli, 2006 13:47  

Skicka en kommentar

<< Home