måndag, oktober 23

Darlings, babies och underbara människor.

Hur kan det vara så svårt att vara lite trevlig i telefon när nån ringer? Jag blir så trött.. Idag drack jag fem koppar kaffe och en kopp te på jobbet och ändå höll jag på att somna hela tiden. Det var jobbigt. Det har inte blivit så mycket sömn det senaste.

Jag och Malin var ute och dansade i fredags. Det var sjukt roligt och jag har fortfarande lite träningsvärk runt revbenen. Vi shejkade ass halva natten på De Diuvel, och runt omkring oss stod en ring med killar. Vi fick avböja vänligt men bestämt. "No, we're sisters. We don't do it at the same time. No, really. We don't." Lite jobbigt. Men ändå lite kul när man tänker på det.

Sen kom Joel, Miriam och Oskar. Så sjukt gulligt. Jag blev (och är fortfarande) jätteglad! Så himla sött! Tyvärr är jag jättetrött hela tiden och orkar inte riktigt umgås. Men det är ändå sjukt roligt att de är här. Just nu hänger jag med Joel och Oskar och snackar om livets stora frågor i Matildas säng. Matilda och Miriam hänger på Matildas jobb.

Hon slutar nog jobbet inatt. Om det är okej för Matilda kan jag beskriva hela situationen nån annan gång. Miriam är så söt och fattar när jag vill vara ifred och när jag vill bli servad och när jag vill hänga och.. Ja, allt, helt enkelt. Hon är sjukt bra. Joel däremot bara retas när jag redan är sur. ^^

Det har vart lite upp och ner den senaste veckan, med det mesta. Jag vet inte riktigt vad det är med mig. För lite sömn och käk kanske. Och att jag är frustrerad på jobbet. Men vissa är ju trevliga iallafall. Det är skönt. Och lite andra grejer har väl också löst sig mer eller mindre och det är ju nice. Men så har det kommit upp nya grejer också. Det är ju aldrig bara vanligt.

Men jag har det bra. Det är sjukt skönt att träffa lite folk hemifrån.

5 Kommentarer:

Blogger Marie säger..

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

24 oktober, 2006 04:57  
Anonymous Anonym säger..

Skriv vad du vill! Speciellt om vad de gör mot Maite! <3 <3 <3

24 oktober, 2006 04:58  
Blogger Malin säger..

Hey darling sister, berätta om det nya som kommit upp vid tillfälle.

Jag borde blogga om vårt ass-shejkande och den där snubben :) och lägga upp 10 000 bilder när vi äter kakor.

Förresten - GRATTIS MATILDA!

24 oktober, 2006 10:21  
Anonymous Anonym säger..

Nästa gång får du vara lite tydligare darling... inte lätt att ha koll på alla och deras humör hela tiden. Men jag retar ju bara folk jag gillar!^^

24 oktober, 2006 15:01  
Blogger Marie säger..

malin, har du massa bilder på oss när v i äter kakor? när gjorde vi det?

och vem är det som kommenterar och raderar hela tiden?

joel, jag gillar dig ändå, det vet du väl? kom hem, det finns en överraskning här!

24 oktober, 2006 18:03  

Skicka en kommentar

<< Home