tisdag, oktober 3

Nutella ROCKKKKS!

Matilda är värdens sötaste flatmate. När jag vaknade alldeles nyss hittade jag en jättefin burk med roibos-te och ett paket stropwafels. Ovanpå låg en lapp där det stod "Marie! Lycka till på jobbet idag! ..och med allt annat. Jag håller tummarna. Kramar, Matilda" Jag blir så rörd! Så fint!

Idag är första dagen på nya jobbet. Det är en slavlön, men det skiter jag i, för det verkar kul. Det är i en affär på en stor gata som säljer skor, bling bling och accossearer (eh.. felstavat?).

6 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

Awww.

03 oktober, 2006 09:47  
Blogger Malin säger..

http://conie.blogspot.com/2006/10/final-destination-och-meningen-med.html

tycker vi ska hyra den här trilogin och titta på en regnig söndag hemma hos er :)

04 oktober, 2006 13:18  
Blogger Marie säger..

det tycker jag också! såg ettan för tusen år sen..

04 oktober, 2006 21:21  
Anonymous Anonym säger..

Jag såg er i Bohusläningen! You rock!!

05 oktober, 2006 11:36  
Anonymous Anonym säger..

när var ni i bohusläningen?

jag tror det stavas accessoar... vissa stavar det accesoar. jag vet inte. jag tycker det första ser snyggast ut och sen när spelar inte estetiken roll?

07 oktober, 2006 00:52  
Blogger Marie säger..

nån gång förra veckan, på ung. =)

07 oktober, 2006 01:01  

Skicka en kommentar

<< Home