tisdag, oktober 10

My Bobby is over the ocean

Emma ska ge mig en present för att jag är så söt när jag pratar och min nästipp guppar. Hon hävdar att den gör det, och extra mycket när jag ska berätta nåt roligt, spännande eller häftigt. Dessutom dedikerar hon sånger till mig på sin blogg. Jag saknar min baby, och jag saknar att fika i flera timmar på Yerba och prata om allt som behövs pratas om.

Istället sitter jag i min knarkarkvart och dricker te och käkar stropwaffels alldeles ensam. Inte världens bästa kväll ikväll. Men hey, jag har iallafall käkat typ tio kakor idag.

Imorgon börjar nya jobbet. Hoppas jag blr nöjd för en gångs skull.

3 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

flytta hit när du flyttar hem! eller närmare iaf

10 oktober, 2006 08:36  
Blogger Malin säger..

Aww, sorry att jag inte gick ut och gick med dig igår! Jag kände bara att jag behövde beta av lite på det där jäkla dylanjobbet...

Hoppas du får det bra på jobbet idag! KRAM

10 oktober, 2006 10:26  
Anonymous Anonym säger..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

16 oktober, 2006 22:24  

Skicka en kommentar

<< Home