lördag, september 16

Little girl, why are you hiding, whatya crying for?

Nu snyltar jag på Tobbes dator. Blä, det är inte kul att vara utan dator. Men nu är min iallafall inne på reparation.

En del folk från Summerjam-gänget är här, och det är jättekul. Igår var vi på Slackers. Sjukt bra. Fast sen på efterfesten blev jag trött så det var inte lika roligt. Fast jag satte mig vid en bro och kollade på gatlyktornas spegelbilder i kanalen och sjöng högt för mig själv. En helt egenpåhittad sång till och med. Det var vackert och mysigt.

Nillan och Cissi är också här. Det är roligt med besök, det gör de arbetslösa dagarna kortare. Och just det! Jag börjar jobbet på måndag! Sjukt läskigt, mitt första riktiga jobb. Heltid på ett bageri/café, och bara nattskiftet. Jag kommer ju aldrig kunna festa. Men det ska bli skönt. Jag har druckit minst hälften av alla dagar jag har varit här. Om inte mer.

Micke, du skulle varit här du också, din lilla latmask.

Jag har börjat sakna mina homies i Sverige en del nu. Skicka era adresser då, jag vill ju skriva brev!

2 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

Isabella Alström
Ätravägen 15
128 41 Bagarmossen

16 september, 2006 17:39  
Blogger Marie säger..

danke schöööööön.

17 september, 2006 16:37  

Skicka en kommentar

<< Home