fredag, november 10

Jag vill hugga av den jävla tummen på riktigt.

Jag kommer få betala 1500 jävla spänn i självrisk på sjukhusräkningen som jag kommer få från den holländska sjukvården. För ingenting! Jag är sjukt arg. De gjorde verkligen ingenting på sjukhuset. Jag fick sitta där och vänta i flera timmar. När de till slut tog emot mig tittade de lite på tummen, satte på en kompress (lätt sämre gjort än jag kan göra det själv) och sa åt mig att komma tillbaka om den ramlade av.

Igår snackade jag i telefon med pappa, och han sa att min tumme kommer se deformerad ut för alltid, för att de på sjukhuset inte tryckte fast den på rätt ställe. Nu har den växt fast snett istället, och det enda de hade behövt göra var att vrida den rätt och sätta fast den. Eller bara säga till mig att det behövdes så hade jag kunant göra det själv. Men nej då. Istället gör de ingenting, tvingar mig att betala 1500 spänn och få en ful tumme för resten av livet om jag inte plastikopererar den. Och vem fan har råd med en plastikoperation?

4 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

Stackars Marie :(

10 november, 2006 18:15  
Anonymous Anonym säger..

Marie. Jag tycker verkligen synd om dig, tro inget annat.
Nu vet du det, så bli inte arg,
men är det inte dags att du tar en bild på den där tummen och lägger upp så att vi får se vad det är du snackar om?

KRAM

10 november, 2006 23:41  
Blogger Malin säger..

snygga fötter! i mina skor. mina byxor också? :)

13 november, 2006 08:56  
Blogger Marie säger..

haha, jepp det är det. men det är mina fötter iallafall.

13 november, 2006 21:18  

Skicka en kommentar

<< Home