lördag, november 4

Marie blir ett offer för plastikirurgin

Tog av bandaget av min tumme nyss. Den avhuggna delen är svart och vit i kanterna. Ringde pappa och förklarade hur det ser ut och känns. Jag frågade om den kommer se normal ut. Han sa nej, men plastikkirurgi är inte att tänka på förrän om några veckor. Jag vill inte bli plastikopererad. Jag vill att min tumme ska läka av sig själv. Den kommer växa fast iallafall. Och det är ju bra.

Annars är allt bra, men jag kan inte tänka på nåt annat än min tumme. Lite på min rygg också, för den gör ont. Jag är trött på att ha ont på olika ställen, jag är trött på att det är synd om mig och jag är trött på att gnälla. Men jag blir helt enkelt inte på bra humör.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

stackars! <3 <3 <3

05 november, 2006 18:09  
Anonymous Anonym säger..

Jag tänkte själv vara lite fyndig, men du fixade ju allt redan i rubriken. Den formligen skriker "silikonbrud". ;)

Hoppas det blir bra till slut...

08 november, 2006 23:42  

Skicka en kommentar

<< Home