tisdag, november 7

Do a list!

Eftersom jag har så tråkigt på jobbet har jag kommit på att det är roligt att skriva listor. Och eftersom jag vet att ni alla har sjukt tråkigt på jobbet, i skolan eller i arbetslöshetens vånda utmanar jag er att göra två listor. En Topp 5 och en Bott 5 på mig. Jag vill alltså höra mina fem bästa, respektive sämsta sidor. För att bryta isen har jag börjat själv:

Topp 5 Marie, mig själv:
1. Att jag är jävligt nice att umgås med när jag är på bra humör.
2. I'll be there for you. Ring mig när som helst. Jag skulle köra er till Polen om det verkligen, verkligen var nödvändigt.
3. Jag bangar nästan aldrig.
4. I'm SUPERHOT!! Iallafall ibland, och när jag verkligen vill.
5. Jag kan umgås med de flesta typer av människor, i de flesta situationer och göra det mesta.

Bott 5 Marie, mig själv:
1. Jag är sjukt grinig ibland.
2. Jag är rent ut sagt elak ibland när jag är på dåligt humör.
3. Jag är nojjig över det mesta.
4. Jag har alltid för mycket att göra, av eget val.
5. Jag mår dåligt om jag inte äter väldigt regelbundet, och jag är för lat för att på riktigt försöka nå en hälsosam vikt.

Så kom igen nu, do a list! Jag vill veta vad som rockar och suger med mig. ;)

3 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

Hahaha! Jag antar utmaningen! Men det kanske dröjer några dar...

08 november, 2006 00:20  
Anonymous Anonym säger..

Efter som jag har grov kommentators-agrofobi vägrar jag uttala mig i öppna rum. Men nu har jag skickat ett mail istället.

12 november, 2006 19:38  
Blogger Marie säger..

Right back at ya!

14 november, 2006 19:16  

Skicka en kommentar

<< Home