tisdag, januari 30

Min lägenhet, the pictures.

Sådärja, nu är allt uppackad och städningen är helt klar. Dock kan jag inte tvätta alla äckliga trasor och sofföverkastet och så, för tvättmaskinen verkar inte fungera. Eller, allt funkar som det ska, men det är inget vatten. Så tvätten snurras bara, den blir inte blöt. Jag hittade en grej som skulle kunna slå av och på vattnet, men det funkade inte i nåt läge. Så jag vet inte vad jag ska göra.

Men annars trivs jag fortfarande. Ta dig först en titt på min gamla lägenhet, och sen kanske du förstår varför.





Vardagsrummet. Lätt mysigaste delen av lägenheten. Bara den öppna elden som fattas. Och lite mer möbler kanske. Ena halvan är lite tom.


Köket. Litet men helt okej. Fast det går inte att öppna kylskåpet helt för spisen är ivägen.


Toaletten. Inget handfat..




Sovrummet med knullsängen. Det blir nog lite najsare när jag får sängkläder och sånt.


Hallen inne i lägenheten.


Hall/trappuppgång med dusch och tvättmaskin. Det är väl det konstigaste hemma hos mig tror jag.

6 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Är duschen ute i trappuppgången? Då vet jag inte riktigt om man ska kalla det nerköp eller uppköp ^^
Annars var det skitfint! Har aldrig sett bilderna från förra lägenheten förut, så en liten chock blev det ju! :)
Vill hälsa på!

30 januari, 2007 22:26  
Blogger Ehpsson säger..

aight man. i'm totally diggin your crib!!

du får skicka adressen så jag vet vart jag ska skicka värsta långa brevet...

30 januari, 2007 22:26  
Blogger Isa säger..

Ja adress!! Give!!

31 januari, 2007 03:12  
Blogger Malin säger..

haha SÅ kul att sängen alltid heter knullsängen!! Skitbra :) snyggt att du fått upp lite grejer på väggarna.

31 januari, 2007 10:32  
Blogger Marie säger..

Du, det är fan så mycket bättre att duscha i trappuppgången än i en balja. Och jag är överst så det är bara en ung tjej som skulle kunna gå förbi, och hon är inte hemma så mycket.

31 januari, 2007 11:41  
Anonymous Anonym säger..

shit babysis, schysst ställe. Blir sugen på att hitta ett eget hangout i sthlm nu. Haha har iofs flyttat in till Ännu-En-Elin i praktiken nu.

Imorrn kommer Big Mommma hit, ska bli kul!

big ol' bro

01 februari, 2007 23:40  

Skicka en kommentar

<< Home