tisdag, januari 16

Jag har fått jobb!

Jag har fått jobb på American Express! Glassigt värre! Jag börjar den 1e februari, med ett sexmånaders-kontrakt och kommer tjäna 1750 euro i månaden innan skatt, så det blir väl 13-1400 efter skatt.

Så då är det bara bostad kvar. Av de tre jag tittade på igår är det två jag vill ha. Den tredje var det skabbigaste jag har sett! Det stod en mulltoa mitt i rummet, sängen bestod av två soffkuddar med ett solkigt lakan ovanpå och i övrigt fanns det bara ett kylskåp och en stol tror jag. Blä!

Idag ska jag på massage. Jag har haft ont i ryggen och axlarna sen nyår typ.

2 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

JAAAAAAAAAAAAAAA!

16 januari, 2007 14:35  
Anonymous Anonym säger..

GRATTIS!

Fan va kul Marie! Jag visste att det skulle lösa sig. Nu är det bara bostaden kvar, men det kommer säkert också när som helst lösa sig.

Så du blir kvar i sex månader till alltså?

17 januari, 2007 03:08  

Skicka en kommentar

<< Home