lördag, januari 6

Opepp continuation..

Det är som att själva musten sugs ut och jag blir helt galen. Jag har fortfarande inget jobb eller någonstans att bo, och även om det egentligen inte är nåt direkt problem ("Men du kan ju bo här så länge det behövs, och du har ju faktiskt pengar") så är det fan inte kul heller.

Det är nästan så att jag vill flytta tillbaka till Sverige igen, men det lär ju vara ännu svårare att hitta jobb där. Lägenhet är ju mycket billigare iofs. Det som hindrar mig är väl att det känns som att ge upp, och att jag faktiskt tycker om Amsterdam. Men just nu är det mesta fan helt åt skogen, och jag vill inte vara med mer.

Jag är lite som en hemmafru här, och det är visserligen ganska komiskt, men ganska långtråkigt också. Jag känner mig lite som ett husdjur. Det är ju kul att året börjar bra iallafall.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Ge inte upp!

*Kram*

06 januari, 2007 19:10  
Anonymous Anonym säger..

Jag håller till fullo med Joel.
Förutom den delen av mig som desperat vill att du ska komma tillbaka igen.

(btw fortfarande inte fått väskan o.O)

06 januari, 2007 21:33  
Blogger Marie säger..

Hmm.. Den är postad iallafall. Hoppas den inte har kommit bort på posten.

07 januari, 2007 01:46  
Anonymous Anonym säger..

"Det loser sig alltid pa nat satt", remember? Go Joel och Isa, jag har ju dessutom ingen desperat onskan om att ha dig i Sverige...

07 januari, 2007 07:09  
Anonymous Anonym säger..

http://www.teachingbirds.blogspot.com/

07 januari, 2007 17:00  

Skicka en kommentar

<< Home