tisdag, december 12

Reklambarn ftw

Nu sitter jag barnvakt i en lyxig reklam-lägenhet, snyltar någons trådlösa internet, äter kakor (Please eat them! We bought them for you! And otherwise I'll just do it..) och känner mig fab. Babysitting är världens lyxigaste jobb när barnet sover. Men jag är sjukt stolt. Har redan klarat av min första bebiströst! Jag gömde mig bakom händerna och sjöng vyssan lull och han slutade gråta! Fantastiskt!

Lägenheten är lyxig, men inte lika lyxig som Malin och Tobbes nya är. Men DVD-kollektionen! Mjao! Nu är det Fight Club som gäller. Bara chipset som saknas.

3 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

Du är en sån jäkla insider!

13 december, 2006 09:48  
Anonymous Anonym säger..

surf that wave

låter glassigt värre!! (jag vill också!)

13 december, 2006 13:41  
Blogger Marie säger..

Det ÄR glassigt värre! ;)

Men det lär ju finnas överbetalda män i Karlstad också som behöver barnpassning ibland.

13 december, 2006 13:58  

Skicka en kommentar

<< Home