söndag, augusti 27

Bye bye, dreadlocks.

Idag, eller snarare igår eftersom klockan precis blev över tolv, är det exakt ett år sedan jag klippte av dreadsen. And so much have changed. Idag har jag hört från två olika, av varandra oberoende, källor att mitt hår har blivit så långt. Yeees!

Det känns bättre nu än i torsdags, men jag känner mig mer än lovligt fånig. Kan bara skylla på PMS, p-piller och för lite käk. Sorry dude.

Det är faktiskt jäkligt skönt att vara hemma. Allt är nästan som vanligt här och det känns bra. Fast jag börjar bli sjukt nervös inför flytten alltså. Vad fasiken ska jag ha med mig? Och vad ska jag göra i fyra hela långa månader?

Och btw, killen jag skrev att jag skulle leta upp på helgon för ett tag sen hittade jag aldrig, men nu har han hittat mig.^^

2 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

Du ska hänga med mig! :)

28 augusti, 2006 10:18  
Blogger Marie säger..

:)

28 augusti, 2006 11:18  

Skicka en kommentar

<< Home