fredag, augusti 25

Skrivet igår kväll..

Nu sitter jag på tåget från Örebro till Stockholm. Det mesta känns rätt dåligt, men jag tror att det mest beror på att jag går på cp-pillrena igen, och att jag inte har käkat ordentligt på flera dagar. Jag har vart skitkonstig hela veckan, och hur grinig som helst. Jag gillar inte att vara emo, det känns inte som jag på riktigt.

Jag har vart hos Anders sen i söndags. Det har vart rätt konstigt. Han har inte varit som han brukar, och som sagt inte jag heller. Still good to see him, though. Schysst att träffa Aleksi och Isak också. Och Adam och Fillis. Jag gillar Isaks familj.

Igår var jag på krogen i Örebro med Kajsa, Mos, Anders, Hoppe och en del fler. Det var skitkul. Lungt bästa utekvällen i Sverige. Träffade Johan och hans polare också. Otippat och jävligt roligt. Det var karaoke på MM och folk sjöng massor. Jag vågade självklart inte. Däremot blev jag uppraggad av en skitsnygg kille (quote Anders: Du får inte hångla med killar som är syggare än jag!, men det kommer han tydligen inte ihåg att han har sagt. Jag skulle nog dock inte säga snyggare, men i klass med iallafall).

Vi bytte nummer och sånt, och han försökte övertala mig att skita i Amsterdam och flytta till Örebro istället, men det lär ju inte hända. Ta inte illa upp nu, men jag är fan trött på Örebro/Lindesberg. (Notera att Karlskoga inte ingår. Och Aleksi, jag fick världens saknadsryck efter dig.)

Jag sov i en 90-säng mellan Hoppe och Anders. Det hade ju kunnat vara mysigt, men det var det inte. Sov kanske 20 min eller nåt. Anders snarkade mer än hälsosamt.

Börjar lugna ner mig lite nu. Var typ halvt förstörd på tågstationen förut. Då ringde Miriam. Hon lyckas jämt ringa när jag behöver det. Och nyss ringde Albin Balthasar. (En kändis ringer mig! Creds!)

Jag lyssnar på Juliens mixtape. SKitbra. Kommer bli så jäkla kul att träffa alla igen på The Slackers. Han brukar kalla mig pumpkin.^^

Det ska bli så jäkla skönt att flytta härifrån. SJälvklart kommer jag sakna en del folk, men det är ju bara fyra månader tills jul. Jag har inte riktigt insett det förrän nu, men dem jag kommer sakna mest är nog de jag har umgåtts med typ hela tiden, som Emma, Kill och Knäcky, Miriam och det gänget. Resten är jag ju van att bara internet-umgås med. Och det finns ju internet i vår lägenhet.

Just det. Vi har fått en lägenhet! Har inte haft nåt internet så jag har inte kunnat skriva, men det var en av veckan absoluta höjdpunkter. Den är tydligen bohemisk och spartansk (vilket brukar betyda sjukt skabbig^^) men det gör inget, för den är MIN! Och Matildas. Känns jävligt skönt att ha det fixat. Tack Malin, du är VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!

Och nu ringde Micke också. Och Isak. Nu får jag fan sluta wajna över grejer. Jag har ju väldens bästa syskon och polare, och om nån liten skit inte vill som jag vill så är det inte världens undergång.

3 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

nu byter du om och vi ska snart käka och göra dreads!!

25 augusti, 2006 12:51  
Blogger Malin säger..

Awww :)

Lägenheten, it's the best asså... duschen består av en duschslang med munstycke, ett draperi och en balja - i köket...

25 augusti, 2006 12:53  
Blogger Ehpsson säger..

mirrpirrimagen är typ bäst på sånt. <3

26 augusti, 2006 12:37  

Skicka en kommentar

<< Home