måndag, augusti 28

Dissad all over again

Då var jag iallafall dissad på riktigt. Och det är ju skönt. Men det är ändå crap, crap, crap. Och jag har väl vetat det hela tiden egentligen, men FAN. Det känns på samma sätt som att bli dumpad fast bara mycket mindre.

(Och jag vet inte alls vem som läser bloggen, men det skiter jag faktiskt i. För har ni inte fattat nåt hittills är det väl dags ändå. Och isåfall måste ni faktiskt ha varit ganska blinda.)

Nu är vi bara vänner, och stryker ett streck över allt som har hänt. Ett väldigt enväldigt beslut, men egentligen är det väl alltid det. Man försöker bara intala sig själv att "vi kom fram till det gemensamt" och "tyckte samma sak båda två". Up my ass. I min värld råder djungelns lag - dumpa eller bli dumpad. Det är ju bara synd att det är jag som hamnar längst ner i näringskedjan.

Fast jag antar att det är bäst ändå. Jag hade inte pallat ett cross country-förhållande till, och vad är det för skillnad på att vara kk och vanliga vänner när man ändå inte träffas?

Men DAMN! Det är väl bara att börja intala sig själv att jag aldrig kände det där.

4 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

Jag har inte heller nån aning om vem som läser min blogg, och jag skiter i det oxå. man läser ju på egen risk liksom

28 augusti, 2006 23:37  
Blogger rastamicke säger..

jättekram babysis!! ignorera och frys ut ur sinnet, brukar funka för mig ;p

//kram igen

28 augusti, 2006 23:56  
Blogger Malin säger..

åh baby! choklad och sympati till helgen, och sen väntar amsterdam med nya spännande äventyr! regret and forget!

29 augusti, 2006 10:14  
Blogger Ehpsson säger..

strike yourself or be the striked one...
hej och välkommen i klubben. Lyssna på Lily Allens Smile och Not Big och skratta lite.

nu ska jag äta.
punsch och chokladpralin

29 augusti, 2006 11:55  

Skicka en kommentar

<< Home