lördag, september 2

One more day to go

Herregud, jag är så sjukt jävla bakis! It's fucking sanslöst.

Men det var jättekul igår iallafall. Jag tror att det kom runt 30-40 pers, och även om många som hade sagt att de skulle komma bangade i sista sekunden var det mycket schysst folk där. Vi hade gjort typ 10 liter bål av olika slag och allt var frid och fröjd. Lokalen var perfekt, men hade lätt kunnat rymma hundra pers till. Stor nyårsfest där säger jag.

Alla som kom var jättegulliga! Emma smet från sin nollning i Karlstad bara för att träffa oss en sista gång innan vi åker, och kom med present och grejer. Och Mos och Lina åkte ända från Örebro. Och Miriam var så himla söt och sa så mycket snälla saker. Och Kajsa och Tommie som ringde istället för att de inte kunde komma, och syrran som körde, och alla som städar idag och.. Åh, alla där var så söta!

Imorgon flyttar jag. Det känns lite overkligt, men skönt. Jag har blivit lite trött på allt och alla här, men mest på mig själv. Det ska bli jäkligt nice att komma bort ett tag och göra nåt helt annat. Träffa nytt folk och ta hand om mig själv.

Det mesta är packat och klart, och gullesyrran tar med sig min trumma. :) Det var inte så svårt att få plats på 20 kilo som jag trodde, även om jag knappt kommer ha ett hekto plats över när allt är färdigt.

Det enda negativa är att jag har fått en infektion i näsen, så den är svullen och gör skitont. Jag ska käka penicillin för det i tio dagar också. Lite jobbigt.

3 Kommentarer:

Blogger Scully säger..

oj, skönt att det inte var nåt allvarligt iaf.
Hoppas allt går bra imorgon!
Jag kanske ska flytta till england 2 månader nästa sommar. läskigt

02 september, 2006 23:04  
Blogger Marie säger..

SHIT! Vad ska du göra där?

03 september, 2006 11:59  
Blogger Scully säger..

Haha, det är väl inte mer Shit än du!
lära mig engelska..

04 september, 2006 11:18  

Skicka en kommentar

<< Home