fredag, november 17

Hemmakväll med mjukporr

Jag kände inte alls för att dra på en spelning med ett band som jag aldrig har hört talas om ikväll, så jag stannade hemma hos Malin och tog ett bad och lyxade istället. Det var väldigt varmt vatten, soft musik, tända ljus, ett vinglas och en bok, och hur mysigt som helst. Dock fick jag lägga undan boken efter en sida, för att den inte skulle bli blöt.

Det var sjukt sexigt. Wish I had had a camera. Tända ljus i fotänden och två nakna ben som stack upp ur vattnet, som ångade stora dimsjok för att det var så varmt. Bara lite fler ben som saknades så hade det blivit en perfekt mjukporrsbild.

Jag rakade benen också, för första gången sen åttan. Har vaxat dem några gånger där emellen, i somras, men annars har jag inte ens tagit bort ett enda hår. Det känns jäkligt nice att ha lena ben faktiskt. Inte för att jag hade så mycket hår innan, men ändå. Folk brukade inte ens tro på att jag inte rakade benen för att jag hade så lite hår. Men nu är det alltså ingenting.

Klippte luggen litegrann också, när jag ändå var inne på det där med hårborttagning. Den ser ut som förut fast lite kortare bara. Jag funderar lite på att göra nåt kul med mitt hår snart, jag är ganska trött på det ibland. Fast ibland gillar jag det verkligen och jag vill ju ha längre hår så jag får väl se hur det blir..

4 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

Ja, haha, det där med att läsa i badet brukar alltid misslyckas...

18 november, 2006 10:58  
Anonymous Anonym säger..

du kan ju alltid testa att färga håret. då behöver du inte klippa det för att få "nytt hår"... du kan ju alltid tona det också. det tar ju mindre på håret än färgningen men kanske inte håller lika länge. bra om man bara testar...

18 november, 2006 13:51  
Blogger Marie säger..

jag testade nyss. det syns inte. damn. mitt hår är konstigt när man tnar. sist jag tonade skulle det bli gyllenbrunt men blev svart, och nu skulle det bli mörkare men nästan ingenting hände.

18 november, 2006 18:10  
Anonymous Anonym säger..

En hyllning till I-landsproblemen - sånt gillar jag.

Själv tycker jag främst det är jävligt jobbigt att gå upp ur sängen runt 15 varje morgon.

25 november, 2006 01:31  

Skicka en kommentar

<< Home