tisdag, november 28

It must be looove!

Yes! YES! YEEEEEEEEEEEEEEEEEES!! Jag ska på en till intervju med Cygnific, flygbolaget. De vill ha mig! Eller, de vill iallafall träffa mig. Och eftersom smartis-jag sa att jag redan hade beställt biljetter hem över jul och nyår får jag antagligen semester då. Gött! Hoppas de vill ha mig efter att de har träffat mig också bara. Den förra intervjun var på ett recruitment center, så det var ju bara en för-intervju liksom.

Nu fattas det bara att jag får jobbet, börjar där på torsdag, och får en egen lägenhet efter nyår så är mitt liv sådär löjligt lätt igen.

Haha, min 16-åriga kusin Björn vet minsann hur det går till här i världen:
haha fan vad krångligt! :D din pojkvän bor hos malin!! just put 2 and 2 together man, han e otrogen :)
nee ni passar nog bra: it must be love it must be looove. shobado shibiido.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Haha, söt-kusin!

Lycka till på intervjun, klart de vill ha dig!

28 november, 2006 19:54  

Skicka en kommentar

<< Home