söndag, november 19

"Oj, det är Calles ben!"

Igår kväll var en galen kväll. Haha. Och vi som inte skulle bli tonårsfulla för en gångs skull. Men man ska väl inte bryta en tradition.

Det började med förfest hos Calle och Magnus (tack för tacos) där alla öl snabbt blev uppdruckna och massa trevliga holländare helt plötsligt dök upp. Vi dansade galet till Tyskarna från Lund och kollade på konstiga videor på YouTube.

Sedan drog vi till Club Rascal, och jag satt på pakethållaren på en av hollänskornas cyklar. Vilken känsla! De där holländarna vet minsann hur man skjutsar utan att det gör ont en enda gång, och allt känns som en flygfärd. Väl där blev det mer öl.

Jag dansade som en galning ända till stängningsdags och det var superkul. Jag fick en fix idé om att ingen skulle dansa ensam en enda sekund, så jag gjorde mitt bästa för att dansa med alla som inte hade nån att dansa med för stunden, samtidigt som jag hade koll på Speedo Dark Eye och dansade bort alla tjejer som dansade med honom som inte var Malin. Det resulterade i att jag flängde runt som en galning, dansade ner mig och Magnus på golvet, shejkade ass med holländskan med byxorna under armarna och snurrade runt Calle, söta holländskan och Nick.

Kvällens bästa var när holländskan med byxorna frågade mig varför Magnus inte stötte på henne, varpå jag frågade Magnus och sa att hon ville det. Magnus sa "ALDRIG!" och dansade med mig istället. Haha.

När det helt plötsligt blev stängningsdags drog vi tllbaka till Calle och Magnus för att titta på ett meteor-regn från deras takterass, fast det var molnigt så vi kunde inte se nåt. Istället var Malin supercrazy, skrek att hon ville ha mat och gjorde massor av piruetter, hela tiden fnittrande. "Malin, do you want a glass of water?", "NO!", "No? Are you sure?", "YES!", "I'm just gonna put it here and you can drink it if you fell like it, okay?" Malin svepte glaset och Nick skrattade åt att babysis fick sköta om big sis.

Vid halv sex, sex somnade jag som ett barn, på en kudde på Calles ben i soffan. Jag vaknade väldigt förvånad nån timme senare, "Vad är det här för hårt jag ligger på? Oj, det är Calles ben!". Jag försökte väcka Malin som sov på golvet men hon bara log stort i sömnen. Calle och Magnus hade somnat i varsin soffa, och allt var så gulligt! Jag funderade ett tag på att sno nåns säng och sova där men drog hem istället. På vägen hem fick jag en spontan lust att bli bästa kompis med Calle och Magnus.

3 Kommentarer:

Blogger Malin säger..

OST! OST! Haha, jag kom inte ens ihåg att jag skrek efter mat sådär. Och vattenglaset... Haha.

Igår var en galen kväll... Word on that, yo.

19 november, 2006 21:00  
Blogger Scully säger..

Åh. Jag vill verkligen oxå. Vill inte vara här i sverige. Om du bor kvar i sommar, så kommer jag seriöst och bor hos dig.

19 november, 2006 21:43  
Blogger Marie säger..

det är helt lugnt. jag skulle älska att ha dig här.

19 november, 2006 22:23  

Skicka en kommentar

<< Home