fredag, december 1

Baby darling, give me satisfaction.

Hi babydarlingsweetpumkinloverboy/girl boss of mine,
(I know I might exaggerate, but I really want you to get a good feeling from the start here.)
Can you please put me without numbers to call next week? That would be super, and one of my firends can give you a blowjob/amazing satisfaction.
Thank you,
Your very happiest employee Marie

Heeelg! Jaaaa! Sova länge!

Idag var jag superglad nästan hela dagen. Det var roligt. Största delen av dagen hade jag inga nummer att ringa, vilket betyder att jag sitter och pratar med mina kollegor, som är helt okej, och får betalt för det. That's what I call a real job.

Jag har även övat på mitt engelska uttal med britten. Oh, so you met a job? Job som inte uttalas djob är typ en fotbollssupporter som förstör saker eller random stökig kille har jag lärt mig idag. Det kommer från Liverpool. Jag har även lärt mig skillnaden mellan meeting och appointment, diskuterat åldersskillnader och jobbmöjligheter. Trots att han är över 50 och småperverterad är han jätterolig. Och vi har en till ny chef som är ball och jobbar med filmfestivalen i Rotterdam. Åtminstonde har jag aldrig sett honom med nånting annat än tröjor därifrån. Han är från Portugal och tycker att det är skithäftigt att han får skriva under papper.

Jag har övertygat mig själv om att jag gjorde rätt val när det gäller jobben. Det känns bra. Jag åker till Karlstad 18 december, till Karlskoga 20 december, hem 22 december, till Hjältevad på mellandagarna, hem eller till Göteborg över nyår, beroende på vart det gamla homies-gänget är, och tillbaka hit igen 2 januari. Så om ni vill träffas är det bara att höra av sig när jag är i lämplig stad. ;)

7 Kommentarer:

Blogger rastamicke säger..

hem den 22e -what, ingen uppvaktning på morgonen???? ;p

01 december, 2006 23:31  
Blogger Scully säger..

Haha, nu tycker jag att Micke ska vara glad som får ha dig hela julen! Och du kommer ju faktiskt åka hem snortidigt :(

03 december, 2006 18:50  
Anonymous Anonym säger..

Nyår ska du vara med oss! (det verkar som om Miriam fixat "ert" gamla festplace, Så det är där vi ska vara).
Du får gärna komma och hälsa på oss här i Gbg också om du hinner!
Kram

04 december, 2006 12:26  
Blogger Marie säger..

jag hinner inte tidigare micke, jag är ledsen. jag ahr bara några få dagar i sverige och vill hinna träffa alla. men du har säkert inte vaknat före jag kommer hem ändå. ;)

04 december, 2006 18:45  
Anonymous Anonym säger..

känner mig häftig för att jag visste det där med job. :)

05 december, 2006 14:39  
Anonymous Anonym säger..

vad dricker du helst till maten; öl, vitt/rött vin?
och en lista på vad du äter och inte äter tack. jag håller på att plocka ihop värsta menyn till när du kommer och hälsar på!

05 december, 2006 14:40  
Blogger Marie säger..

Woooow!! Jag dricker allt! Det beror på vad som passar bäst till maten.

Jag äter inget kött, ingen fisk, inget gelatin (intalar jag mig) men ägg, ost, mjölk och sånt äter jag. Jag är överkänslig mot glasnudlar och kiwi (fast kiwi kan jag typ äta ändå). Gillar inte riktigt curry, men kan lätt äta det ändå. Är väldigt okräsen när det gäller mat. Vad som helst som är vegetariskt funkar egentligen. Gärna mycket järn och protein, jag får så lätt näringsbrist. ;)

Såååå sött att du planerar meny babe!

05 december, 2006 17:41  

Skicka en kommentar

<< Home