söndag, mars 18

I wish I was 18..

Konstig helg. Jag är väldigt bakfull och ganska förvirrad.

I fredags var det free drinks på jobbet. Det kan ju aldrig sluta bra. De hade en auktion för välgörenhet med saker som är köpta med stula kreditkort, återlämnade varor och arbetstagarnas egna kreationer, som typ en skål av choklad fylld med tryfflar som jag och Mark gjorde.



När auktionen var slut var vi på sjukt mycket partyhumör och gick till ett antal olika ställen innan vi till slut hamnade med halva Strawberry. På vägen hem klädde mina kära vänner av sig och rullade runt på marken och tryckte sina nipples mot varandra. Mycket lyckad kväll.

Igår morse vaknade jag bakfull och åt en stadig bakfyllefrukost. Och det hade väl vart fint om det inte hade varit det enda jag åt på hela dagen. Jag drack sjukt mycket kaffe och åt en glass också.

Igår kväll var det fest i Amsterdams lyxigaste lägenhet mitt på Dam och fri sprit åt alla. Jag kände mig slightly obekväm och det resulterade i en kanonfylla som hette duga. Men det var inte så mycket party, mest fylla. Det var rika svenskar som jobbade i rymden (på ESA) och glassigt TV-folk och jag passade inte riktigt in.

Men full blev jag och det får jag minsann äta upp idag.

4 Kommentarer:

Blogger Matilda säger..

Mm, choklad... Och vilket javla kalas du har varit pa, haha!

YES, ost och vin pa torsdag!(?)

20 mars, 2007 09:06  
Blogger Malin säger..

Haha, tyckte det såg ut som en skål av bacon först!

20 mars, 2007 10:39  
Blogger Marie säger..

Haha! Skulle jag göra bacon?

Deal, Matilda! Jag blev Employee of the week sa jobbet pröjsar lyxvin!

20 mars, 2007 12:48  
Blogger Matilda säger..

Wow, grattis! Vad var det for motivering? Cooolt!

20 mars, 2007 20:04  

Skicka en kommentar

<< Home